Liity jäseneksi

KLIAS ry:n jäseneksi voi liittyä jokainen, joka on

suorittanut ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon kliinisen asiantuntijan koulutusohjelmassa tai siihen rinnastettavan ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon.

henkilö joka opiskelee tai opettaa YAMK kliinisen asiantuntijan tai siihen rinnastettavassa ylemmän ammattikorkeakoulun koulutusohjelmassa tai vastaavissa asiantuntijatehtävissä toimiva henkilö.

KLIAS ry:n vuosimaksu on 15 euroa ja liittymismaksu uusille jäsenille 20€.

Miten liittyä jäseneksi?

Täyttämällä jäsenhakemuksen saat vastauksena ohjeet liittymis- ja jäsenmaksusta.  Jäsenyytesi aktivoidaan kun jäsenehdot täyttyvät liittymis- ja jäsenmaksun suorittamisen myötä. Tästä tulee erillinen vahvistus. Maksutiedot löydät myös täältä.

KLIAS - Laaja-alaista asiantuntijaosaamista asiakkaan parhaaksi

- - - -

Tervetuloa mukaan Kliinisten asiantuntijoiden joukkoon!

Huomioithan, että käsittelemme jäsenmaksuja ja -hakemuksia pääsääntöisesti kuukauden viimeisellä viikolla. Saat vahvistusviestin kun jäsenyytesi on rekisteröity. Mahdolliset yhteydenotot pyydämme osoittamaan jasenasiat@klias.fi.

- - - -