Jäsenyys ja jäsenedut

Jäsenyys

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen, joka on suorittanut ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon kliinisen asiantuntijan koulutusohjelmassa tai siihen rinnastettavan ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon. Jäseneksi voi liittyä myös henkilö joka opiskelee tai opettaa YAMK kliinisen asiantuntijan tai siihen rinnastettavassa ylemmän ammattikorkeakoulun koulutusohjelmassa tai on vastaavissa asiantuntija tehtävässä.

Kannattajajäsenet

• Kannattajajäseneksi hallitus voi hyväksyä luonnollisen henkilön, oikeuskelpoisen yhteisön tai säätiön. Kannattaja jäsenellä ei ole yhdistyksen kokouksissa ääni- eikä puheoikeutta. Kannattajajäsenten jäsenmaksu on 20€/vuosi. Mainitse hakemuksessasi mikäli haet yhdistyksen kannattajajäsenyyttä

Miksi liittyä jäseneksi?

Yhdistyksen kautta kokemusten, osaamisen ja asiantuntijuuden jakaminen ja kehittäminen on luontevaa ja helppoa. Yhdessä on helpompi parantaa kliinisten asiantuntijoiden näkyvyyttä valtakunnallisesti ja saada ääntään kuuluviin alati muuttuvassa sosiaali- ja terveydenhuollon kentässä. Lisäksi näyttöön perustuvan toiminnan jakaminen ja jalkauttaminen työelämään on osa monen kliinisen asiantuntijan työtä. Tähänkin yhdistyksen toiminnasta saa eväitä ja vinkkejä.

Ammatillisen osaamisen ja asiantuntijuuden lisäksi yhdistykseen kuuluminen tuo yhteenkuuluvuuden tunnetta ja  sen kautta tapaa uusia tuttavuuksia.  Tärkeää on asiantuntijoiden välinen tuki, kannustus, neuvot ja apu, jotka voivat auttaa eteenpäin omalla urapolulla tai opinnoissa.

Jäsenedut

KLIAS ry tekee yhteistyötä jäsenedut.fi sivuston, Granon , Omat Askeleet

sekä Sanoma Pron kanssa.

Jäsenedut.fi  käyttö on helppoa: rekisteröidy palveluun ja voit hyödyntää etuja välittömästi. Sivusto tarjoaa ajankohtaisia alennuksia ja tarjouksia kaikille rekisteröityneille käyttäjile. KLIAS ry ei luovuta tietoja eteenpäin, jokainen jäsen voi itse niin halutessaan ottaa palvelun ja siellä tarjotut edut käyttöönsä. Palvelun käyttö on täysin maksutonta.

Granon kanssa KLIAS ry:llä on sopimus alennuksista Granon tuotteista jäsenille. Alennuskoodi ilmoitetaan jäsenille jäsenkirjeen yhteydessä. Jos et löydä tarvitsemaasi verkkokaupan tarjonnasta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluun ja tiedustella tuotetta. Muista mainita jäsenyydestäsi sekä kertoa alennuskoodi. https://www.grano.fi/

Omat Askeleet tarjoaa hyvinvoinnin edistämiseen liittyviä palveluja, kuten luentoja, joogaa ja hyvinvointiworkshopeja. https://omataskeleet.com/

Elokuussa 2021 on aloitettu yhteistyö Sanoma Pron kanssa. Sanoma Pro on Suomen suurin oppimateriaalikustantaja ja edelläkävijä
digitaalisten opetusratkaisujen kehittäjänä. Sanoma Pro tekee painettuja