KLIAS ry:n vuosikokous

Kliiniset asiantuntijat YAMK -KLIAS ry:n vuosikokous järjestetään keskiviikkona 8.5.2024  klo 18 Tampereella Kulttuuritalo Laikussa.   Etäyhteydellä on mahdollista osallistua ja linkki kokoukseen päivittyy tähän tapahtumakutsuun kokouspäivän aikana. Virallinen kokouskutsu on lähetetään jäsenille sähköpostitse.

Koulutuksellinen jäsentapahtuma peruttu vähäisen osallistujamäärän vuoksi (24.4.2024)

Ennen vuosikokousta kokoonnumme koulutuksellisen jäsentapahtuman merkeissä klo 14.30 alkaen Kulttuuritalo Laikussa Tampereen ydinkeskustassa.  Koulutuksellisen jäsentapahtuman teemana on Keinoja implementointiin - miten tukea muutosta?.  Alustuksen aiheeseen meille antaa Johanna Riippi, Kompassia ry:stä ja aikaa on myös verkostoitumiselle sekä omien muutoshallintakeinojen jakamiselle.

klo 14.30-15.30 tilaisuuden avaus ja luento

klo 15.30-16.00 kahvitauko ja aikaa verkostoitumiselle

klo 16.00-17.00 työpajaosuus

Ilmoittautuminen koulutukselliseen jäsentapahtumaan auki 24.4.2024 asti. Iltapäivä jatkuu omakustanteisen päivällisen merkeissä ja klo 18.00 alkaen yhdistyksen vuosikokouksessa.

Tilaisuus on vain jäsenille ja maksuton. Olet lämpimästi tervetullut!

Lisätietoja Suvi, klias@klias.fi

ILMOITTAUTUMISLOMAKE